-
ALPINESTARS KASK OFF-ROAD SUPERTECH S-M8 BL/G/F RE
Symbol:
SUPERTECH S-M8 ECHO HLMT
Wpisz swój e-mail |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | 0 szt. |
ALPINESTARS KASK OFF-ROAD SUPERTECH S-M8 ECHO BLACK/GREY/FLUO RED M&G
Rozpoczynając projekt tworzenia kasków MX, Alpinestars postawił sobie za cel stworzenie produktu na tyle zaawansowanego technicznie i bezpiecznego jak to tylko możliwe. Głównym cele było bezpieczeństwo, ale niemniej ważne miały być wentylacja, wygoda i lekkość. Na drodze do stworzenia SUPERTECH M8 Alpinestars wykorzystał wiedzę i doświadczenie zgromadzenie przez lata tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla świata motocyklowego, szczególnie tych przeznaczonych dla motocrossu. Podobnie jak w innych dziedzinach firma dostarczyła nowy, wysokiej jakości produkt będący kwintesencja doświadczenia i planowania przez najwyższej klasy ekspertów od bezpieczeństwa. Wydział Projektowania Kasków Alpinestars został specjalnie stworzonyc aby po przeprowadzeniu badań stworzyć najbardziej bezpieczny, najwygodniejszy i tak lekki jak to tylko możliwe kask motocrossowy. Celem było umożliwienie motocyklistom otrzymywanie jak najlepszych wyników dzięki pewności, że są dobrze chronieni, lekki kask nie nadwyręża mięśni a sprawna wentylacja poprawia komfort. Projekt jest spójny z filozofią Alpinestars oraz dopasowany jest do innych produktów firmy. Gładki, atrakcyjny, usprawniony profil jest pozbawiony elementów, które podczas upadku mogłyby zaburzyć integralność konstrukcji. Krzywizna kasku pozwala na przeniesienie energii w taki sposób, że głowa motocyklisty, a co za tym idzie również szyja i kręgosłup, są lepiej chronione. Skorupa została zaprojektowana aby pasowały do niej różne rodzaje gogli a otwory wentylacyjne umieszczono w niej w optymalnych miejscach. Profil M8 został zaprojektowany aby przede wszystkim był unikalny dla Alpinestars.
Budowa
skorupa wykonana jest według najnowszej technologii z kilku materiałów, przede wszystkim kompozyt węglowy wzbogacony warstwą aramidową, nadaje to wytrzymałości, zapobiega zgnieceniu a jednocześnie pozwala na kontrolowane odkształcenie pod wpływem uderzenia aby zapobiec przekazaniu siły uderzenia do głowy
podczas uderzenia energia zostaje rozproszona przez warstwy skorupy i zaabsorbowana przez wyściółkę EPS o dużej gęstości
testowany w Centrum Rozwoju Alpinestars model S-M8 okazał się o wiele trwalszy na uszkodzenia niż wymagają tego aktualne regulacje prawne. Dla bezpośredniego liniowego uderzenia wytrzymałość była wyższa średnio o 41% , dla rotacyjnego przyspieszenia, wyższa średnio o 48%
model posiada cztery rozmiary skorupy (S, M, L, XL), poprawia to dopasowanie anatomiczne oraz bezpieczeństwo
opatentowany system A-Head, pozwala dopasować do preferencji motocyklisty wysokość i kąt pod jakim kask jest na głowie
do wewnętrznej strony skorupy dołączona jest wkładka z mikroregulacją pozwalająca unieść lub opuścić kask oraz zmienić jego pochylenie do przodu lub do tyłu
Główne cechy
opatentowany, unikalny system demontażu wizjera, mimo to w trakcie jazdy mocowanie jest mocne i stabilne
wizjer zwalniany jest jedynie pod wpływem mocnego uderzenia, niezależnie od jego kąta, ma to zapobiegać zaburzeniu integralności kasku podczas działania na niego sił w różnych miejscach
doskonała wentylacja, mapowanie cieplne wnętrza pozwoliło stworzyć przewody, które pozwalają powietrzu krążyć wokół głowy dla maksymalnego komfortu cieplnego
budowa wizjera jest integralną częścią systemu wentylacyjnego
projekt wyściółki ma na celu poprawę wentylacji dzięki specjalnym kanałom, dzięki nim dodatkowo możliwe jest połączenie z systemem nawadniającym
wyściółka jest wyjmowana, można ją uprać, wykonana jest z tkaniny zapewniającej optymalne chłodzenie i antybakteryjność
Bezpieczeństwo
podstawa kasku została wyprofilowana aby chronić obojczyki, w tym rejonie znajduje się też miękka wkładka
kluczową cechą jest mechanizm post-crash, ułatwia udzielenie pomocy motocykliście po poważnym wypadku
MIPS (Multi-Directional Impact Protection System) system redukujący energię obrotową podczas uderzenia, redukuje ryzyko urazu mózgu
kask wyposażony jest w system "Eject", pozwala on na awaryjne zdjęcie kasku bez obciążania kręgosłupa motocyklisty
waga kasku w rozmiarze M wynosi 1300g dla norm ECE oraz 1360g dla norm DOT
model posiada technologie, które wykraczają poza minimum wymagane przez certyfikację DOT FMVSS-218
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci